Friday, February 16, 2007

Fredag

Idag så gick jag till skolan och blev besviken. Hade ingen lust att vara kvar där. Fanns ingen anledning till det. Jag hade ingen som helst lust att gå omkring med någon idag, jag ville bara sitta stilla och plugga, men det gick inge vidare alla kom och skulle snacka hela tiden. Jag hann skriva tre ord sen kom någon och ba: "Tjaa Julia. Vad gör duuuu?" Jag tänkte bara: "Pluggar ser ni väl?!". Aja, jag stannade faktiskt kvar hela skoldagen även fast det var trist och tråkigt och trist. Så jag är stolt över mig själv lite grann. :) Det hände inget speciellt i skolan, inget alls... Tråååkigt tråååkigt trååååkigt.

Jaja, jag och Kit skulle gå och se på bio, Cino4 på tekniska museeet. xD Haha. Men den var full! :O Så vi fick åka hem.. :( Trist, hade velat se den. ;) Men men, vi hade det rätt trevligt. Vi träffade en full gubbe och tydligen älskade han mig för när han skulle gå så la han sin hand på min axel och sa: "Hej då, Julia. I love yah!". Haha, han var så kul. Jag garva nästan ihjäl mig!

Sen kom jag hem och då hade jag tydligen glömt lämna filmerna vi hyrt... Ooops. Så jag grabbade tag i telefonen och ringde Mikaela, jag ville ju inte åka själv med bussen till Björknäs, och hon hängde på. Vi missade första bussen... Så jag behövde betala 25 kr för de där dumma filmerna för att vi kom 20 min försent. >:( Jävla cp gubbe. Aja, sen köpte vi godis och went hem, eller till busshållplatsen. Vi satt inne i det där båset och såg bussen komma i hög fart runt hörnet så vi ställde oss snabbt upp och vinkade så att han skulle se oss. Han stanna och när vi steg in så peka han på mig och sa: "Ni ska inte stå inne i hytten, jag ser er fan inte!" Jag ba: "Men du kom så snabbt runt hörnet så vi hann inte ställa oss upp." Sen gick jag vidare men så sa han till min kompis: "Reflexer borde ni ha också!!" Han var fan helt korkad! xD

Senare samma kväll så satt jag och Mikela och snackade om skolan och alla puckade människor som finns i världen så ringde telefonen och det var min kära pratglada kusin som ville gratta mig på namnsdagen. :) Jag har fått mycket grattis idag! :D Aja, hon ville snacka med mig om hennes killproblem och Mikaela skulle ändå gå så jag sa hej då till Mikaela och sen snackade jag med Sigge i 20 min om fulla människor, killar och cp telefoner.

Nu sitter jag här, utan smink och skriver. Är trött och ska rida imorgon. Dessutom är jag sur för de personer som jag ville skulle logga in på msn har inte gjort det idag så jag blir ledsen! :'( Men jag är glad nu. Men väldigt trött. :P

HEJ DÅ.

No comments: