Thursday, February 8, 2007

Torsdag

Tjohoo. Sista skoldagen, är "ledig" imorgon. :) Skoldagen idag var helt cp som vanligt. Men jag föredrar att ha Mats över Nina faktiskt, han är roligare. ;) Först var jag flummig på morgonen sen så blev jag totalt drogad och vankade omkring som en jävla sengångare i skolans korridorer, sen lyckades jag på nått sött sätt få en energikick så att jag blev glad på återsamlingen. Mats påstod tydligen att jag inte kunde spruta ordentligt när vi skulle rengöra borden så han försökte ta sprutan ifrån mig! Men glöm och dröm, den var min ju! Jag hade gett sprutan till Alex för att han skulle spruta på ett bord jag inte nådde till och då tog Oscar den sen. När Mats kom tillbaka skrek jag: "Oscar tog min spruta!". Haha. Jag gillar att skylla på andra. ;)

När vi skulle till bussen så slog jag Sophie i magen och då började jag blöda på händerna! :O Oops, aja, sånt händer. Sen tappade jag min White Board penna på bussen! :'( *snyft* I alla fall. Jag var i forum idag IGEN med Annelie. Träffade Kit också sen när Annelie dumpade mig. Sen dumpa Kit mig med så att jag fick vanka helt själv till busshållplatsen. Jag kände mig så tooootalt ensam där. Liksom typ 100 par stod där och hångla och jag stod mitt i allt och tänkte: "Fan vad jag är ensam... När kommer bussen?".

Träffade Rasmus påvägen hem.. Suck o stön. Aja, jag är ingen taskig människa. Rasmus är väl ok..

När jag senare... på kvällen... var ute med min farliga golden retriever som drar omkull mig i snön... Så fick jag ett sms! WOW! Det var från Eric. Han ville att jag skulle komma till Finntorp o sova hos han..? HAN E FAN 24 ÅÅÅÅR! SHIIET! Jag menar.. grrr, mjaao, voff. ;)

Saksamma. Snackade me Henrik idag... på msn. :P Haha han e kul o söt. :)


Aja, nu ska jag "slagga". :P Hej svej.

No comments: