Wednesday, February 7, 2007

Onsdag

Idag har jag vart i skolan. Liksom fett kul...! Inte.. Jag tycker vi dissar varandra skit mycket men tydligen är det bara jag som tycker det.. Men du kan ju inte påstå att vi inte gör det..? Allt blev så konstigt efter att vi berättade det för varandra. Vi tittar inte ens åt varann längre..? Liksom vaddå vissnad kärlek...

Jaja, jag var i forum med Annelie ett tag. Vi skulle köpa en baguett till mig och den dumma kassagubben sa att den kosta 29kr istället för 20kr. Det stog på deras pristavla att den kosta 20kr juu! xP Så jag fick inte köpa den eftersom jag bara hade 20kr.. Så det blev godis istället. Dessutom missa jag bussen pga den dumma gubben!

Jag tror Viktor hatar mig nu.. Vet inte.. :/ Men jag bryr mig inte så mycket. Liksom orka!

Johns kompis Rasmus är här. Som vanligt.. Han nästan bor här nu. Han e lite jobbig, han påminner mig (samma personlighet) som Bert. Tjejtjusarn ni vet. Han har frågat minst tio gånger, när jag gick iväg för att få vara ifred, "Var tog Julia vägen?". Jag tänkte bara "Gaaah! Låt mig vaa!". Jag ville inte vara nära dom så jag gick ner och somna på soffan. Jag tänker på om jag ska gå tillbaka dit o sova lite till. ;) De skulle vara skönt... :)

SIGGE KOMMER V.8 TILL MIIIIG!!! <3<3<3<3<3
Fatta hur mycket jag älskar den flikkan.. Aboooo (för att härma Julle). Jag&Sigge alltså vi flummar mest och bäst. Alltid kul med henne! Vi snackar om allt och alla. ;D Sooooeta fliiikkan ska komma heem. <3<3<3<3>


Tack o hej från lilla mig.

1 comment:

Wixen said...

Älskar dig gumman.

Puss Liie