Sunday, February 11, 2007

Om jag kunde så skulle jag

Om jag kunde så skulle jag men jag är feg.
Okej, idag har vart en piss dag. Liksom som jag sett ut! Jag har vandrat omkring som ett bananskal! Men det förståss, jag var ju sjuk. Jag mår inge vidare heller, alltså bortsett från sjukdomen jag har. Dessutom har jag drömt så konstigt. Aja, det ska vi inte gå in på. :P

Jag undrar ibland varför vissa har det så lätt men inte jag. Jag vill ha det lätt. Jag vill gärna ha det super lätt (för jag är extremt lat).

Men jag är glad för en sak i alla fall. Jag är inte desperat! :D Jag är inte desperat efter killar, som många jag känner. Skulle kunna ge en hel drös av namn. Stackars dessa människor, men dessvärre kan dom inte få mitt medlidande eftersom jag är tonåring. Aja, jag är så jävla stolt för att jag inte är desperat! ;D

No comments: