Wednesday, February 21, 2007

Onsdag

Jaha.. SKIIIIT KUL! Jag är ensam hemma med morfar ffs... :P Gillar morfar och så men det var roligare när Sigge var här. Jaha, hon kommer hem runt åtta... SUCK O STÖN

Fan.. Han tror att jag gillar han nu.. Skulle aldrig kunna göra det. Jag gillar den andra..

Fööörlåååt Annelie för igår. Jag skulle ju gå för att äta på Eriksdalsbadet för att mina fuck'd up ben hade blivit så röda och uppsvullna som tomater. När jag och Julia satt och åt så kom Sandra och så glömde vi allihopa bara bort tiden.. Sorry.
Men samtidigt så borde du förstå nu hur jag tycker du behandlar mig i skolan. Då är det du som dissar mig.

Julia och Sigge är två blyga och osociala människor när båda var hos mig igår så vågade ingen av dom snacka med varandra eller något. Haha fy faaan. :P Jag fick vara hos Julia ett tag och sen springa till Sigge och sen Julia.

SVULLODAGEN VAR IGÅR! Jag svulla, fast en kvarts semla bara. Spydde sen nästan. Hade glömt hur äckliga dom var

.Ääääälskar verkligen min Sigge, min Julia, min Kit och min Freddan. Man får inte glömma SANDRA. :D
Jag höll på att pricka Sandra i ögat med badminton bollen igår.. Haha. Jag är eeextremt bra på att stjuta.. ;)

Jaa, morfar lagar mat där nere och jag sitter här med ansiktsmask som jag ska tvätta bort nu...

KILLEN MÅSTE FAN LOGGA IN PÅ MSN IDAG..! ANNARS FÅR JAG DAMP! Så det så. ;)


PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ

1 comment:

Wixen said...

Det är väl okej. Tror jag... ;)
Men jag förstår inte vad du menar med att jag dissar dig i plugget? Det är du som springer iväg med Freddan, Sandra o Julle..

älskar dig <3