Monday, February 12, 2007

Måndag

Blä. Fatta vad tråkigt. Jag är sjuk och är hemma och har suuuuuper tråkigt. Egentligen borde jag göra klart min hemkunskapsgrej men hum.. vi säger att jag "glömde".. Eller att jag "sov".. :P Men ååh jag ville nästan vara i skolan.. Saknar en person... ;)

Om ni vill höra vad jag gör just nu så skriver jag och dricker cola för att min mage ska må bättre.. SUCK! Mamma kommer hem klockan tre idag... nej nej neeej. Hon borde komma hem halv åtta enligt mig, sent i varje fall. Gillar att ha huset för mig själv.. :)

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ NELLY FURTADO - WHY DO ALL GOOD THINGS COME TO AN END!
"honestly.. i don't like reality it's just to clear for me.. Why do all good things come to an end. Flames to dust, lover to friends... Travelling I only stops on exits..."
Haha. Kul liv jag har. xD

PUSS O HEJ LEVERPASTEJ

1 comment:

JULILA said...

JAG HAR ETT LIV! ;D